Wednesday 6 June 2012

CERITA EHEM-EHEM YANG BEST

-SENARAI SPOOF MOVIE YANG MELETUP DAN DISUKAI SEMUA MAKHLUK SAMPAI SEKARANG-

       Teringat dulu zaman kecik-kecik sampai dah tua ni, macam-macam crta orang puteh yang aku tengok....kononnya, tgok filem crta orang puteh boleh buat speaking bertambah hebat...hahaha..tapi...aku hanya memahaminya..belom mencapai visi misi aku untuk expert dalam bahasa orang puteh di tahap gaban..Antara filem-filem orang puteh yang lucu yang boleh ditonton di mana-mana je dan tak membosankan semua spesis manusia dan sesuai di tonton bersama nenek,cucu,cicit dan segalanya adalah seperti yang telah aku susun cantik punye kat bawah ni......



SCARY MOVIE....skang sampai 5 kot...aku pon x ingat.......

DISASTER MOVIE....memang disaster sangat...hancur semua watak-watak pujaan hati ku dalam ni.....

crte ni kisah budak-budak remaja sengal...MOVIE ni seangkatan dengan SCARY MOVIE....

HUH...kena tgok ni.......Rugi x tgok.....Cta WHITE CHICK pon terbaik lakonan dua manusia ni...

STEP UP....OR...haha..hancur cte Step up ni...hahhaa..memang parody giler...macam-macam watak ade termasuk watak pompuan dalam cta HAIRSPRAY.....

hurm...entahlah..best x..aku pon x ingat........
 
RAMBO.....yeaaah....tp bukan rambo yang ganas tu..hahaa....

tgoklah cte ni......aku pon belom tgok rasanye....tapi aku tgok sipnosis cte macam best n kelakar...

Ni parody dari filem 300+...hahaa..jadi lain pula jalan cte dia....tapi memang kelakar...hahaha

NAKED GUN ....ada 3 movie setakat ni...dan ni adalah yang last...maybe.......

parody dari cte VAN HELSING...argghhh......macam-macam hantu ada dalam ni termasuk FREEDY, JASON & CHUCKY....

Based on twilight....hahaha...peminat twilight...tgoklah cte ni...gerenti rasa nak gelak....hahahaa

SPACEBALLS........pengembaraan yang kelakar dan membawa ke alam fantasi..

YOUNG FRANKENSTEIN.......tgoklah...mesti menakutkan..hahaa...takut ke....xdenye takut...lucu je..hahaa

argggh....cta paling terbaik...aku dah tgok lebih dari 10 kali sejak filem ni keluar dulu....tak sia-sia tgok...gedik yang mengelikan hati...






------THE END-----

<P/S: Follow lah saya wahai kawan-kawan blogger..huhu...i will follow u too..>







No comments:

Post a Comment